Hockey

(null)
Gårdagen var riktigt lyckad :) Först förlovning som var helt underbar <3 Sen hockey som jag var förberedd på skulle vara rätt tråkig men den var riktigt rolig :D Så det lär vi göra om igen :) På vägen hem hamnade vi lite i kö för alla skulle ju hem samtidigt och sen hade även en olycka hänt längst vägen men såg ut som det hade gått rätt bra med bilarna ändå.. Så när vi kom hem var det sängen för styvdottern och lite dator för pojkvännen medans jag tittade på ett tag :) Sen vid halv 00 så ropade sängen på mig så då blev det god natt :P 

Imorse vaknade jag vid 5, pigg som en mört och nu ligger jag å väntar på att resten av hushållet ska vakna :P Nu på förmiddagen åker styvdottern hem så vet inte vad jag och pojkvännen ska hitta på idag.. Men nåt kommer man alltid på :):P Nu ska jag kolla på mobilen tills dem andra vaknar :P

Ha det så bra så länge :)

Tjingeling :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0