Årsdagen kom och gick

Igår firade jag och min pojkvän 2 år ihop <3 Kanske inte låter mycket men vi har hunnit med en hel del på 2 år :P Älskar han mer och mer för varje dag som går <3 

Dagen började med frukost på soffan för han ville inte ha frukost i sängen :P Sen kollade vi på några avsnitt av The good doctor och bara myste :) Sen pratade jag och spelade jag lite Sims 4 med min systerdotter <3 Sen var det dags för mat, vart fläskfilé med potatisgratäng :) Till efterrätt vart det vaniljglass med nötter i choklad :) Sen var det dags för pojkvännen att åka på innebandyträning och medan han var på träning så pratade jag med lillsyrran <3 När pojkvännen kom hem vart det en snabb dusch sen vart det en film, Us på Viaplay.. Helt värdelös film enligt oss, så rekommenderas inte.. Men nu kallar sängen på mig iaf :P 

Ha det så bra så länge :)

Tjingeling :) (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0