Nyklippt i håret

(null)
Då har man fått hjälp att klippa sig :) Fått till sommarfrissan :P Skönt som sjutton och rätt passande för mig tycker jag :) Vad tycker du? 

Skönt att värmen har kommit nu iaf och att barnen har fått sommarlov, nu längtar jag hem så jag kan umgås med mina älskade syskonbarn <3 Och saknar faktiskt min lägenhet och min säng en del :P Skaffade ju faktiskt en ny säng strax innan karln drog hem från mig så hann inte bli många nätter att sova i den innan jag drog upp till han :P 

Haft det toppen här uppe förutom att min dator har gått sönder :( Helt oväntat men så är det väl alltid tyvärr.. Så imorrn eller på Tisdag skickas dem trasiga datagrejerna tillbaka och sen är det bara att vänta på dem nya datagrejerna å hoppas dem är kompletta den gången :)

Annars rullar allt på som vanligt, går upp och gör mina vanliga saker och sen ropar sängen å det är dags att lägga sig igen :P

Men tills nästa gång, ha det så bra :)

Tjingeling:)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0