Fiske och dåliga nyheter

Ringde komplett.se idag om min retursedel och fick veta att det lär nog dröja till slutet av veckan innan den dyker upp för deras kuvert hämtas inte lika ofta som deras paket :( Så lär dröja innan jag får iväg mina trasiga datagrejer och innan dem kan skicka upp dem nya grejerna :( Så min dag vart mindre rolig men men what to do :/ 

Istället för att sitta hemma och sura så hängde jag på min karl när han skulle iväg å fiska :) Super fint väder och skönt att komma ut lite men rätt tråkigt att bara sitta rakt upp å ner men vad gör det om 100 år :P Min karl blev glad att jag följde med så ibland får man ta en för laget ;P Men tror jag ska be om en massage sen :) 

Vad har du för planer för midsommar? :) Vi har inga planer alls, blir nog bara att vara hemma och slöa som vanligt :P:D

Ha det så bra så länge :)

Tjingeling :) (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0