Aldrig tillräcklig

Hur jag än vänder och vrider så känns det som att jag inte är tillräcklig som människa, som att jag inte duger som är utan att jag borde vara någon annan istället :( Har haft den känslan i många år nu och hur jag än gör så blir jag inte av med den :( Känns som att jag gör alla i min närhet besvikna på mig och att dem vill ha en bättre version av mig, en mognare version.. Men hur ska jag kunna vara något jag inte är? :/ Jag är ju den jag är (tyvärr)... Men kanske är det bara i mitt huvud eller så är det verkligen så :( Hur ska man veta det? Är ju inte som att någon i familjen kommer säga att dem inte gillar mig som jag till mitt ansikte :/ 
 
Har även börjat tänka att min pojkvän inte gillar mig utan vill ha en annan version av mig :( Det tär på mig så mycket, vet inte hur jag ska hantera detta :( Har någon nåt tips eller nåt?
 
Ha det så bra :)
 
Tjingeling!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0