Tär på mig

Allt detta med Corona och hålla avstånd, gärna hålla sig hemma om man kan, det tär på mig något oerhört :( Nu är jag glad att jag är hos min pojkvän och inte ensam hemma för då hade det blivit jobbigt deluxe :( Men det är jobbigt att vara tillsammans 24/7 och speciellt när allt han vill göra är att hitta ett jobb och ut å jobba, inte sitta hemma med mig :/ Så just nu är det irriterad stämning hos oss stundvis... Men en sak är ju positiv, vi får ju spela våra dataspel rätt ostört :P 

Mitt psyke har dock börja tagit stryk av allt kring Corona... Det sägs så mycket så vet ju inte hälften av vad som sägs och bestäms :( Jag vill gärna hänga med i svängarna, tips på hur jag hänger med i svängarna? :/

Men förutom det så rullar livet på och jag mår rätt bra :) Saknar dock familjen <3 
Men nu blir det att stiga upp och göra frukost :) 

Ha det så bra så länge :)

Tjingeling :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0