Livet leker

(null)Just nu så leker livet verkligen :D Stormtrivs verkligen med hur livet är just nu men finns en sak jag vill ändra så skulle det vara rätt perfekt tror jag :) Det enda som saknas är att pojkvännens handled kan läka ihop så han slipper sitt "gips" och kan gå tillbaka till sitt jobb :) Visst, blir jäkligt ensamt om dagarna men han trivs bäst när han har något att göra om dagarna och gör nytta, han är inte skapt för att gå hemma :/ Men jag gillar att ha han hemma och få pyssla om han lite :P Dock drygt att få sköta allt i hemmet helt själv men vad gör man inte gör kärleken? <3 

Händer inte så mycket just nu, dagarna ser likadana ut :P Går upp, äter frukost, sätter mig vid datorn, gör lunch å äter lunch, sitter vid datorn, gör lite hushållssysslor, gör middag å äter middag och sen datorn igen :P Och där emellanså umgås jag med pojkvännen såklart eftersom vi ses 24/7 för tillfället ;P 

Så vad vill du att jag ska skriva om? :)

Tjingeling så länge :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0