Tidig morgon

Hatar verkligen att vakna tidigt, iaf när jag är ensam :( Helt andra saker om jag har sällskap för då har jag nån att fördriva dagen med och umgås med :) Tänkte berätta lite hur jag brukar startar mina dagar.. 

Jag brukar vakna allt mellan 6-10, beroende på hur bra jag sovit under natten :/ Sen när jag vaknat brukar det bli att ligga och kolla på mobilen ett tag innan det blir att jag går upp och startar datorn :) Medan datorn startar så klär jag på mig och "bäddar" sängen.. Sen försöker jag komma in i en rutin att tvätta ansiktet men det händer inte alltid :P Men om det händer så tvättas ansiktet, ansiktsvatten, ansiktskräm och nå serum tror jag :P Efter det så blir det att sätta mig vid datorn och spela antingen The Sims 4 eller World of Warcraft medan jag glor på Youtube eller lyssnar på musik :) Och där blir jag sittandes i några timmar :P Ibland kan det bli nån liten frukost och ibland inte :P 
Har du nån rutin på morgonen? :)

Tjingeling så länge :) (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0