Tror jag håller på att bli sjuk

Har världens skallebank (huvudvärk), täppt i näsan, konstig i halsen och allmänt slut :/ Och likadant med pojkvännen men har nog även feber, vi som hade planerat att ha hans barn idag men ser mörkt ut på den fronten :(

Men hade en riktigt bra nyårsafton även om jag tappade bort min karl vid 12 slaget och inte fick min nyårskyss men men :P Vi gick iaf över till några av hans vänner och spelade lite kort å drack lite (en hel del) :) Så i Onsdags mådde vi som vi förtjänade :D Men vad gör det om hundra år :P Huvudsaken är att vi hade trevligt och det hade vi, även Onsdagen var rätt mysig även om vi mådde rätt dåligt :) 

Idag vaknade jag i ottan igen och varför vete fanken :D Kanske beror på att det blåser storm ute och så har jag en snarkade karl bredvid :P Men ska försöka somna om nån timme om det är möjligt :)

Hur var ditt nyår? :)

Tjingeling så länge :) (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0