Så ligger det till :)

(null)

Idag vaknade jag till ljudet av min pojkväns alarm för han skulle till läkaren med sin handled, han har gått med gips så han skulle kolla om han skulle fortsätta gå med gips eller om det var dags att ta av gipset idag :) Men iaf jag somnade om innan pojkvännen hann gå hemifrån :P Så trött var tydligen jag imorse :D Sen vid 10:30 ringde han och berättade att han slapp gipset och att sprickan inte syntes till nå mer röntgen :):D Så jäkla bra nyheter för som han har längtat efter att spela dataspel och kunna göra vardagliga saker med båda händerna igen :) Efter han kom hem så vart det att sitta vid varsin dator ett tag, han spelade nå fiskespel och jag spelade The Sims 4 :) Har du nå tips på challenge eller nåt annat kul i Sims 4 så skriv gärna en kommentar :) Sen vart det att göra mat, vart kyckling/pastasallad.. Efter maten vart det att vila lite och bara mysa, behövs att bara vara ibland :) Vid 18 tiden vart det varsin dator igen men denna gång spelade pojkvännen CS och jag hoppade mellan World of Warcraft och Sims 4 :) Efter några timmar framför dataskärmen så vart det att styra sig mot duschen för att förbereda sig för natten :) Och nu ligger jag här i sängen och tycker livet är rätt underbart, enda som saknas är pojkvännen men han sitter fortfarande vid datorn och lär nog göra det nån timme till :P Men nu blir det iaf kväller för mig :) God natt på dig :)

Tjingeling så länge :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0