Hemgång

Idag far jag hem igen :/ Kluvna känslor inför detta, ser fram emot att komma hem och träffa familjen men samtidigt inte att komma hem till en tom lägenhet :( Kommer sakna att ha nån att somna med och vakna med, att sitta vid datorn med, nån att göra mat med och det allra jobbigaste nån att äta med :( Men gjort mitt val och jag valde att flytta ifrån honom så då får jag stå mitt kast med att vara ensam emellanåt :/ Tror faktiskt att det var mitt största misstag, att flytta ifrån min pojkvän :( Och nu vill jag lösa det igen :/ Men men tiden här uppe har varit underbar <3 Men snart hem till mig igen :) 

Tjingeling så länge :) (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0