2019 frågeformulär

(null)

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?  

Svar: Jag flyttade ihop med min pojkvän<3


2. Höll du några av dina nyårslöften?

Svar: Jag hade inga nyårslöften, tråkigt nog.


3. Vilka länder besökte du?

Svar: Jag har bara varit hemma i Sverige.


4. Vilket datum kommer du alltid att minnas?

Svar: 28 juni för då flyttade jag ifrån min kille och 12 juli för då gjorde jag slut med min kille:’(


5. Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Svar: Jag har hittat en liten del av mig själv och fortsätter att leta/kämpa för att hitta mer av mig.


6. Vilket var ditt största misstag? 

Svar: Att jag flyttade hem och att jag gjorde slut med pojkvännen för det var över strunt saker som vi kunde rett ut :(


7. Vilket var ditt bästa inköp? 

Svar: Mina julklappar och födelsedagspresenter som jag gav till nära och kära..


8. Vad spenderade du mest pengar på? 

Svar: Spel, resor till/från pojkvännen och godis.


9. Vem spenderade du mest tid med? 

Svar: Min pojkvän, familj och mig själv faktiskt. 


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 

Svar: Enda skadan jag haft var efter min operation som var i September.


11. Vilka låtar kommer få dig att tänka på 2019? 

Svar: 

I Don’t care - Justin Bieber och Ed Sheeran 

Senorita - Camila Cabello och Shawn Mendes


12. Mådde du bättre eller sämre under 2019 än vad du gjort tidigare år? 

Svar:Jag kan nog säga blandat, jag har en ständig kamp med måendet. Så det har varit berg-och dalbana, både underbart och hemskt. Men mest underbart<3


13. Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Svar: Jag önskar jag lagt lite mer tid på mina vänner. För dem hamnade lite i skymundan :(


14. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?

Svar: Jag önskar jag hade lagt mindre tid på negativitet eller negativa personer.


15. Blev du kär? 

Svar: Jag var kär redan innan året började och blir mer och mer kär allt eftersom dagarna går <3


16. Vilket program har varit det bästa på tv?

Svar: Kollar typ aldrig på tv så vet inte ens vad som går på tv nå mer:/ Men Law and Ordet funkar alltid :)


17. Hatar du någon som du inte hatade förut? 

Svar: Jag hatar ingen.


18. Vilken var årets bästa film? 

Svar: John Wick 3


19. Vad gjorde du på din födelsedag? 

Svar: Fick besök av en vän och hans son så vi fikade lite å snackade lite skit.. Sen på eftermiddagen kom familjen med tårta och presenter..


20. Vad fick dig att må bra?

Svar: Självklart min pojkvän, min familj och mina vänner <3 Annat som får mig att må bra är att få spela nåt roligt dataspel, läsa en riktigt bra bok, äta god mat, ta en promenad..


Sandra m
2020-01-04 @ 04:24:45

Gillar verkligen din blogg och detta inlägg, där man för reda på mer av dig :)

Svar: Tack så mycket :)
Emma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0