Underbar dag

Haft en helt underbar dag :) Började med att jag vaknade vid 10 och hade fått ett mess från min systerdotter :) Sen så pratade vi på FaceTime i nån timme medan vi spelade The Sims 4 och pratade lite nonsens :P Sen vart det en liten promenad och lite Pokémon Go.. Sen vid 14 tiden kom min lilla syster och hennes Karl å hämtade mig så for vi till McDonalds en sväng :) Sen när jag kom hem så ringde jag systerdottern och så vart det att gå och möta henne å följa med henne hem ett tag :) Blev bestämt att vi ska baka inför julafton imorgon, ska bli så kul :P Sen vid 20 blev det hemgång, blev att sätta sig framför The Sims 4 igen tills nu :) För nu kallade sängen :P Vad har du gjort idag? :)

Tjingeling så länge :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0