Tidig start

Dagen började tidigt idag, klockan 5 slog jag upp ögonen och var rätt pigg, tråkgit nog :/ För er som inte vet så hatar jag att vakna tidigt för då blir dagen så lång, iaf när man är ensam :( Är en annan sak om man har sällskap eller nåt liknande :) Men idag hade jag inget sällskap utan allt jag hade planerat var att träffa syrran kl 10 så skulle ju bli några timmar att fördriva på egen hand :/ Kan tillägga att jag är en väldigt social människa när det kommer till mina nära och kära, skulle gärna vara med dem 24/7 men då skulle dem ha ihjäl mig eller nåt liknande :D Men fick dem 5 timmarna att gå coh sen umgicks jag med syrran tills hon skulle till jobbet vid 12:30 sen vart det att roa sig själv igen fram tills min far skulle dyka upp :P Och fick tiden att gå med lite dataspel, promenad och läsa ut min bok men vid 16 tiden kom min far och umgicks ett tag med mig :) Sen vart det egen tid igen :( Men men vad ska man göra åt det liksom, så är det att bo själv :/ Nu har jag fått in mig i duschen, pratat med pojkvännen, ätit, vart till affären, kollat på Youtube :) Resten av kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men nåt kommer jag på :P Vad har du gjort idag? :)
 
Tjingeling så länge :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0