Min lilla kvälls”rutin”

Mina kvällar brukar se rätt likadana ut.. Brukar sitta vid datorn fram till 22-23 tiden sen ropar sängen på mig :P Då är det dags att borsta tänderna och tvätta ansiktet även duscha om jag inte redan gjort det :) Börjar med att borsta tänderna i 2 minuter och sen börjar jag med min ansiktstvätt, toner, ansiktskräm och serum :) Vet att jag säkert glömmer en massa saker och sånt men är inte insatt i detta direkt :D Så gör mitt bästa med det jag har :) Sen efter att jag är klar på toan så blir det att krypa ner i sängen och glo på mobilen i nån timme innan John Blund kommer hit :P Så brukar somna allt mellan 12-3 :/ Men brukar somna lättare om jag lyssnar på en podd eller nåt sånt :) Så ser min "rutin" ut på kvällarna :) Hur ser din rutin ut? :)

Tjingeling så länge :) (null)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0