Imorgon händer det

Imorgon så händer det :D Imorgon så åker jag till min pojkvän <3<3 Får skjuts av min syster ochn hennes sambo hela vägen upp till Sundsvall för att jag ska få med mig min dator upp till min pojkvän :D Är man datanörd så är man :P Skönt att kunna spela med pojkvännen och inte bara sitta titta på när han spelar även om jag gillar att kolla på när han spelar :D:P 
 
Men idag gäller det att städa och greja så det är fint här hemma tills jag kommer hem igen :P Vill ju inte komma hem till en svinstia utan vill komma hem till ett någorlunda städat hem :) Så ska få hjälp av min systerdotter att städa eller iaf sällskap medan jag städar :):P Sen blir det nog att gå hem till henne en sväng eller nåt sånt :) Vad händer för dig idag? :)
 
Tjingeling så länge :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0