Himmelriket

(null)

Nu har jag varit uppe hos min pojkvän sen i Lördags och det är himmelriket <3 Det enda som saknas är familjen sen skulle det vara perfekt här uppe :D Men ska inte klaga, har det riktigt bra här uppe :) Vi har bara myst och umgåtts med varandra, precis vad som behövdes och vad jag ville ha :) Imorgon är det nyårsafton och våra planer vart lite ändrade, istället för att festa så blir det att stanna hemma och bjuda över pojkvännens pappa och pojkvännens lilla syster på middag :) Blir nog super trevligt ;) Kanske blir nån film eller nåt sånt också :) Vad är dina planer för nyårsafton? :)

Tjingeling så länge :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

pemmisemmis.blogg.se

Hejsan :) Detta är en blogg som kommer handla om mitt liv och det som händer i det :)

RSS 2.0